Turbo

Alla inlägg under augusti 2013

Av turbo - 7 augusti 2013 09:37

Nu går tiden allt för fort igen.

Vi har haft semester och jag har inte alls hunnit med och blogga.

För jag har knappt haft data eller internet.


 

Vi började min semester med att åka till dalarna och det var väldigt varmt.


 


Men det gick och sitta i fönstret och även använde vi kylfilten hur bra som hälst   


   

Hundarna var väldigt nöjda och efter en vecka vart det hem färd.


 

Sedan hitta jag en busunge och hans mamma och lillebror.


   


Domköpte även med sig en pool och ja det gick ju inte och bada utan Turbo.

Han tyckte det var väldigt skönt.



Under dessa veckor har det inte varit mycket träning.

Då inte tiden eller värmen vill vara med så har det inte gjort något.


Men vi körde igenom ett pass härom dagen och mycket sitter bara fin slipp och kjedjor som behövs tränas.

Och sen måste vi försöka träna lite kommendering.


Hoppas ni alla har en bra sommar   


Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards