Turbo

Alla inlägg under augusti 2011

Av turbo - 28 augusti 2011 20:15



Sara var och hälsade på i helgen.   

Vi han med en hel del dena helg och även lite träning och lite bilder   

Träningen går riktigt bra just nu   



En plats och det funkade bra Turbo är nu för tiden helt cool och lugn.   


  


Går riktigt bra i fria följet   



Rutan jobbar vi fortfarande på men det börjar ta sig.   

  

  

Börjar även ta sig för mina fina vänner.   



  

Vi prövade även på en sittande i grupp.   




Som en god vän sa:

Att våga är att förlora fotfästet en stund.

Att inte våga är att förlora sig själv.   


Det är just där jag känner mig just nu av många anledningar












Av turbo - 18 augusti 2011 10:20

Underbart det känns nu har vi äntligen kommit igång med träningen igen och det känns som att poleten trillat ner hos honom, Duktiga hund!! hoppas det håller i sig.


Där i mot är hösten på ingående och inte alls lika roligt visst man kan röra på sig på ett annat sätt men jag vill fortfarande ha värme. :D


Ska försöka få med kamran och lite bilder har varit lite dålig på att uppdatera med nya bilder har haft renovering hemma och börjar nu komma i ordning med den jävla hallen. och det är skönt så vi kan röra oss igen :D



  

Vi trännar även lite balans ;D

Av turbo - 12 augusti 2011 20:41

Nu vet jag att det var länge sen jag skrev något här men vi har haft semester och fullt upp här hemma och har även hunnit med en vecka i rättvik, därför har jag häller inte hunnit med så mycket träning.


För någon dag sen fick jag in lite träning på promenaden med betty och turbo hemma hos mamma och pappa där vi hållit på och fixat med huset då det ligger ute för försäljning.


Platsläggning på ängen.  



Nu gäller det att träningen kommer igång igen då jag bokat in mig på lite tävlingar fram över och hoppas att han och jag fixar det så det blir fys träning och en del lydnads träningar farm över.  


Man får våga drömma      

Av turbo - 7 augusti 2011 18:39

  Vi bor just nu mitt i renoverig här hemma, för det är hallen och trappen men hallen är hjärtat i huset så det är rörigt över allt men det blir nog jätte bra när det är klart.

Mitt i renoveringen drog vi några dagar upp till rättvik och hade en härlig semester, tillsammans med underbara människor.  


Nu är vi tillbaka hemma och jobbar då min mor och far vart här hela helgen har det blivigt mycket gjort, alltid roligare och vara flera, hoppas vi blir klara innan semestern slut.  



Turbo har börjat färga tror han vill pröva på och vara en vit golden        

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards