Turbo

Alla inlägg under mars 2013

Av turbo - 26 mars 2013 10:08

Igår var jag och gjorde lite ärenden i uppsala.

Passade då på att ta en vända till klubben.



Det var precis så det fortfarande var lite hårt i backen.

Han är duktig och hu får vi träna på lite.   



Sen åkte vi hem och njuter i den härliga solen. otroligt skönt.


 


När det vart för varmt eller något så gick Turbo och la sig i snön.     


Idag är det snart dax för promenad sen lunch och sen in och simma lite   

Av turbo - 24 mars 2013 08:03

Snön verkar inte ge sig och här hemma är det is.

Känns som man kommit till is tiden.


Men nu blir det nog att ta tag och åka iväg och träna lite ordentligt igen.



 

Fixade en liten film på linförigheten.

inte jätte lång.

Men det är något i alla fall när man hittar någon som har lust och filma.   


Av turbo - 22 mars 2013 08:22

Tråkigt Tråkigt!!

Det snöar var dag och vintern verkar vara långt borta.   


Så vi får hitta på annat och få dagarna och gå.



Så vi gör egna hundleksaker.   


 


Blir både Bollar och fleeceflätor.

Riktigt rolig hobby.


 


Passade på och miljöträna Turbo på en bilverksta när Husse skulle kolla på volvon våran.

Bra träning med alla som springer runt och inte alltid hälsar   

Av turbo - 17 mars 2013 19:36

Jag har haft en underbar helg med härligt väder.

Sol, promenade, träning och massa hundsnack.   


   


Fint fokus i linförigheten.

Duktig han är min kille.



Rutan funkar också fint.


        


Full fart i apportering.


 


Vi han även med en mysig kvällspromenad innan solen försvann.   


 


Nu har jag en nöjd hund och nu tar vi mysig söndag kväll.   



Av turbo - 16 mars 2013 22:30

En härlig dag med massa promenad,

Härligt hundprat och pyssel.


Solen skinner och en härlig promenad.

Lite bilder   



Tre härliga vänner   


 


Turbo njuter av solen



Elda och Simba fina hundar.


 


Fina bilder i solan.

Underbart.


Sedan var kvällen lugn med nöjda hunder.     



Av turbo - 13 mars 2013 14:44

Det här med träning är inte det lättaste och göra.

Bilen har varit trasig, snön ligger fortfarande på marken.

skaren på snön ligger fortfarande på marken.

Vägen här hemma är isgata och ja jag kanske ska sluta klaga men jag vill ha VÅR!!!


Vill kunna jobba med inkallningen då det kommit lite osäkerhet i den.

Vill kunna  skicka till rutan vill ha gröna gräsmattor.


Nej oj vad jag just nu bara klagar.

Jag får väl träna på inne.

Och en bra grej är väl att bilen är laggad i alla fall den ena   



På lördag kommer Sara och då ska jag se om jag kan få lite pepp och teknik snack.     


Av turbo - 12 mars 2013 07:29

Det har varti ett gäng härliga dagar och vi njuter.

Men det saknas bar mark och det är isgator här hemma.

Så träningen håller vi på med inomhus och försöker också lite ute.



Isiga vägar men det funkar och gå på en lite halt här och var och tillplatat av traktor.


Öppnade bilen så Turbo kunde ligga och sola medans jag hakade lite is.

Och tycker det är mysigt.


 


Igår hittade vi även en mysig fläck i skogen med sol och vi satt där och myste lite.   


Så nu hoppas vi på att barmark kommer snart så träningen kan komma igång.

Planerar ju tävlingar..     

       



Av turbo - 7 mars 2013 08:46

Det är riktigt härliga dagar ute ni för tiden men snart kommer väl regn och slask.

Så jag passa de på och ta en tur till stallet där det var ett tag sedan jag var.


 


Jag passade på och ta en härlig tölt runda i den snön som låg och solen sken såå underbart som jag har längtat!

Det var så härligt. Hoppas våren kommer snart.   


Turbo fick inte så mycket gjort igår en runda i skogen och lite bus.


 


Men han verkade rätt nöjd på kvällen ändå.


Idag ska vi se om vi hittar något ställe där det inte är en massa is.

Vi får se vad dagen leder till    


Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards