Turbo

Alla inlägg under januari 2012

Av turbo - 26 januari 2012 09:48

Nu tar vi lite semester här från bloggen, Så det kommer vara dåligt med uppdaterar igen om en månad kanske med lite nya tag på träningen och planeringen.

Hoppas ni har det skönt på återsende.   



 


Av turbo - 16 januari 2012 16:42

Nu har det varit tyst här igen jag vet , men jag har inte vetat vad jag ska blogga om.

Och jag har häller inte haft tid.


Jag har varit lite halv dålig men inget som brytit ut utan mer dragit sig tillbaka.


Vi tränar lite varje dag mycket nöttande på fjärren.

men står fortfarnade bara framför, då funkar det. får se när jag börjar flytta på mig.   


 



Skönt även att det kommer lite snö så man slipper all lera.

men tror inte den stannar så länge.   



Kort inlägg men vet inte vad jag ska skriva.   


Av turbo - 4 januari 2012 20:00

  Ska bli lite duktigare på att blogga nu när jag kanske har något och blogga om. T.e.x Träningen.


Vi tränar just nu varje dag lite gran in för att starta lydnadsklass 3 och vi nötter på fjärren och på vittringen.

Vittringen funkar riktigt bra, men en så länge har vi bara jobbat med det inne i våran källare så ska väl ta mig i kragen om inte det kommer någon snö att gå ut och tränna lite men skönare inne, i ljuset och värmen.


Fjärren trännar vi på med nötter just nu stå ligg börjar sitta så snart ska jag flytta mig lite grann i från han.

Han behöver bara komma på hur man lägger sig utan att man ska flytta på sig. men det blir bättre för varje dag vi tränar så snart blir det till att träna stå sitt. Man får ta lite i taget.   


Målet är väl att vi ska starta i lydnads 3an till våren/sommaren.

Bror på hur allt går frammåt. Men han är rikigt duktig.

Började ju inte träna in för trean fören i typ november, ska fixa lite grejer in för rutan träningen.


       

Av turbo - 1 januari 2012 19:00

   Nu är 2011 slut och har gett oss mycket glada stunder, Turbo fixade ett LP2 och vi flyttade till hus.

Ja som sakt det finns mycket som har hänt både bra och dåliga saker.


Nu har både jul och nyår passerat.

Både jul och nyår har vi spenderat här hemma.

Julen med släckten och nyår med glada vänner   



Turbo ligger och myser i lite jul känsla.

Då visst snön lyst med sin frånvaro denna vinter.



 



Våran härliga julgran jo vi skulle inte ha några julklappar i år var det sakt... humm.



Ursäkta kvaliten på bilderna men det är mobilkamra   



Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards