Turbo

Alla inlägg under november 2011

Av turbo - 24 november 2011 20:14

Oj här har det inte hänt mycket på ett tag, Förlåt, men vi har inte haft tid.

Idag tog vi äntligen oss i kragen igen med lite lydnadsträning, och han har inte glömt han är rikigt duktig.

Håller på och övar fjärren och sättandet inne om kvällarna och det går frammåt 


Sen körde vi rutan och oj vad han är duktig han kommer ihåg vad vi lärt oss ska väl försöka hålla igång lite nu för snart kommer väl snön eller blir vi utan snö i år?

Det är så geggigt och kladigt bara men hoppas det torkar upp lite snart.


   

Av turbo - 11 november 2011 08:06

Jag har inte varit duktig på att uppdatera, Då vi vart hos mamma och pappa som har flyttet och hjälpt till där och med massa annat, Så har inte alls hunnit med och blogg.


Har även inte gjort så mycket med träning men bara lite in för lydnadsklass 3 men vi jobbar på.   


Har även massa höstbilder på telefonen men jag vet inte hur man fixar in dom på datan, är inte så duktig på sånt men tror jag får ta lite hjälp av Jimmy så vi inte får så tråkiga blogg inlägg är nog lite roligare med lite bilder   

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards