Turbo

Alla inlägg under juni 2011

Av turbo - 28 juni 2011 20:16



Midsommar vart ute på landet och Turbo tyckte även han att han skulle sola lite som alla andra så han kunde bli lite brunare, vart mycket folk och sol.

En riktigt härlig midsommar.   


Sedan vart Turbo lite trött och tog första plats på täcke och kudde som låg på golvet, men han tyckte nog det var jätte skönt.   

 


Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men har så mycket och göra.

Med försöker hålla mig lite uppdaterad här   

 

Av turbo - 23 juni 2011 07:20

Sitter här på jobbet med regnet utenför fönstret och funderar på varför jag inte tar tag i träningen av viltspåret som vi höll på med så mycket förra året, skulle vara så kul å fixa provet, undra om man hinner fixa något om man lägger på ett koll nu.  


Jag är ju duktig på att träna lydnad men viltspår då? undra om det är för att det är lite mer komplicerat att träna. Ja det kan man undra.   


Nu tar jag midsommar till att fundera och försöka få till något med träningen. Så får vi se vad vi får till. Nu är det ju endå ljusa tider.   


Tog även mig i kragen och åkte förbi märsta-sigtuna bk igår innan jobbet vad han börjar bli duktig i lydnaden nu hoppas bara att det sitter till tävlingen humm.

Tävling är iallafall in bokad så vi får väl vänta och se.   


Ha en bra midsommar så få vi se om jag hinner blogga något.


 

Landet i helgen   

Av turbo - 21 juni 2011 11:35

Turbo örjar bli bättre med såren på huvudet, och snart behöver han inte ha tratten längre och det kommer bli så himla skönt, Jag tränar inte så mycket som jag borde göra eller jag tycker att vi borde, Och tror även att Turbo tycker att det kan hända mer om dagarna.   


Ska ta mig ner och träna lite på lunchen tror jag men först äta något.


På torsdag åker vi ut till landet och firar midsommar och då har jag ingen data,

Hoppas ni har det bra hemma så hörs vi snart igen.   

Av turbo - 16 juni 2011 06:56

Vi tog oss en lite träning på lunchen nu när det varit lite svalare.

Sara var snäll och tog lite kort tack så mycket.   

Vi trände på linförighet, läggande och ställande.

    

Tog även några hopp över hinder.

Sedan fick han klätra lite vilket är jätte skoj tycker han   

 
Av turbo - 10 juni 2011 10:00

Nu äntligen lite uppdaterning.

Lite bilder från landet.

 

 Turbo nöjd att äntligen få bada.   

 

Simba undrar om han också ska våga sig med Turbo ut och bada.   


 

Två hundar som båda två kanske hittat något på botten.   

    

Vår egen vass hund   

 

Här vaktar jag   

 

Man måste även ta det lite lungt.  


Jag hoppas ni hade en underbar helg för det hadde jag och hoppas att vi snart kan kanske göra om den.    

 
Av turbo - 10 juni 2011 07:42

Gud vad jag är dålig på att uppdatera men det är mycket som ska göras och jag tycker inte alls att dagarna räcker till, har lite bilder från när vi var på landet med sara och andreas som ska komma ut sen när jag väl hinner med.  

Hundträning blir det inte mycket av på dagarna för det är för varmt för att ens tänka träning så försöker komma ihåg det på kvällarna men då har vi myggen i stället. 


Turbo sover vid fläckten som nätterna och tycker att deet är jätte varmt annars 


Hoppas vi hörs snart igen, ha det bra så länge.

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards