Turbo

Alla inlägg under februari 2011

Av turbo - 28 februari 2011 09:44

Vi har haft en mycket trevlig helg i fredags fick vi kla  rt vårat sovrum och i lördags kunde vi flytta in, Det var jätte skönt.

Sen hörde även min goda vän Sara av sig till os och sa att dom gärna ville komma över och basta   

Det var jätte trevligt dom hjälpte också till och bära in sängar och flytta kartonger. Sov över och jag vaknade tidigt vet inte varför   

Så jag tog ut min hund och även simba gav dom mat sara kom upp och jag fixade lite frukost sen tyckte sara att hon behövde aktivera sin hund lite gran så vi bestämde oss att gå på långpromenad innan grabbarna vaknade vilket läde till 2 timmars promenad på traktor väg som var väldigt guppig men det gick.   


Tack vännen för att ni kom


Snart kan jag börja bli bättre med blogg med bilder då vi får internet hemma. 

Av turbo - 23 februari 2011 07:08

Här händer det inte mycket då jag legat hemma och varit sjuk ett tag dragit på mig någon inflensa eller förkylning, näsan riner och halsen verker och huvudet känns som en stor fotboll men känns som det är på bättringsvägen så jag slipper ligga här på soffan med en hund som bara tittar på mig.   


När jag ändå ligger här på soffan så har jag lagt upp mål för turbo under året och jag hoppas han klarar dom ska bara komma igång med träningen.

och gärna lite bar mark och vår tack   

Av turbo - 21 februari 2011 06:34

GRATTIS TURBO PÅ 2ÅRSDAGEN!!!

Idag fyller turbo två år oj vad tiden har gått fort han är en stor kille som har hunnit med mycket MH med fina resultat och etta på skott, vi har även under året som varit hunnit med och få ett LP 1.



Turbo i sin bur vid brasan.



 


Jag är dunderförkyld sitter på jobbet tar det lugnt.

Mår inge vidare.

Har vart assistent till Pappa och Jimmy i helgen   

   Sen har jag inte orkat så mycket mer, mitt i allat frågade jag var Turbo var då hittade vi honom i vårat gäst rum haha ser rätt skönt ut.


Nej nu ska jag ta en verktablet och se om jag orkar göra något på jobbet.   

Av turbo - 14 februari 2011 08:05

Som sakt har varit jätte dålig på att uppdatera med nu har vi flyttat och vi trivs jätte bra. Vi har inget internet en vilket gör det inte så lätt att uppdatera.   


Men det kommer komma inom den närmaste månaden, så då kan det bli lite mer uppdatering och bilder på huset.   

Hemma håller vi på och renoverar för fullt och allt kommer inte bli klart på en gång men vi överlever.   


Nä nu ska jag återgå till jobbet ha det så bra till vi hörs nästa gång.   

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards