Turbo

Alla inlägg under april 2013

Av turbo - 13 april 2013 14:50

Med en inställning som inte varit på topp i veckan och inte alls tävlings sugen.

Så vart det iväg i morse i värdens tråkigaste väder.

Regn snö blåst och både på tvären och längden kom nederbörden.


Turbo kändes lite seg doc men platsen och sitt i grupp fúnkade fint.

Drog start nr 2 och väntade började bli kall försökte få igång honom.


Men det räckte vist till en klass vinst en då.

Men bara 224 poäng och ett 2:pris.

Men vi tåg i alla fall en klassen.

Duktiga hund.

Nu lägger vi nog detta på is och får se hur vi gör med allt.


 


Underbara underbara hund!!   

Av turbo - 8 april 2013 17:02

Helgen som var hade vi inte så mycket planerat.

Betty var på besök och Jimmy och sara och Andreas smed en plan och kom på middag.

Himla kul var det, Tack det behövde jag!!


Nu börjar vi komma in i jobbet som är.


Men träningen vet jag inte om jag ska lägga på is i alla fall lydnaden    

Vet kanske inte det bästa en vecka innan tävling.

men tanken är väl och åka ditt och det får då som det går.


Känns som vi kommit lite i komflikt jag och min älskade vän.

Men det går väl och lösa får tävla nu.

Sen får vi se vad som händer med allt och hur det går.


Men bara vi som kanske har en dålig Dag/vecka.   


  

Fina underbara hund.

Vi länktar väl alla efter sommaren!!

Av turbo - 5 april 2013 20:50

Nu har första jobb veckan på flera månader gått.

En dag kortare och jag älskar det.   


  


Turbo trivs också mycket bra på jobbet.

Skönt att han kan slappna av.   


 

Fredagen avslutades med en härlig promenad och solen.


      

Jimmy åkte till skogen och myser.

Så jag ock Turbo tog fredagsmys.

Efter våran första vecka på jobbet.   


Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards