Turbo

Alla inlägg under november 2012

Av turbo - 29 november 2012 19:00

Vad härligt det är med snö!!

Allt är så mycket ljusare.


 


Vårt underbara vita vinterlandskap.

Får hoppas att det inte blir någon `slask´   




Av turbo - 21 november 2012 17:43

Idag har jag spenderat förmiddagen på Knivsta BK med Sara.


Vi körde igenom Turbo och Elda i lydnad och Simba fick köra lite agiliti.

Vi började med en plats och sen var det Eldas tur.


 


Sara har lite och jobba med men det kommer nog gå jätte bra.



Vi övade ingång på plan.



Lite fria följ och han är fin fin   



Full fart till rutan!


 


Fin Ruta gjorde han också.


 


Övade även Hoppet med Saras apporter.


             Fin fart med metall apporten.



Härliga simba fick också vara med men han kör häldre agiliti en lydnad.


 


Sen tog vi en två timmars promenad i det härliga vädret.

Turbo tackar för en härlig dag och ligger nu skönt och sovar i soffa,

Hoppas det snart görs om!!  

Av turbo - 11 november 2012 13:41

Så var det tävling igen och denna gång gick det hela vägen.   


Vi fick ett 1a Pris med 1a plats.

Alltså uppflyttade til elit klass.   


Sitt i grupp: 10

Platsliggning: 10

Fritt följ: 8,5

Sättande: 8,5

inkallning med ställande: 7

"Rutan": 9

Apportering och hopp över hinder: 9

Apportering metall:  8

Vittring: 8,5

Fjärrdirigering: 9,5

Helhet: 8


 


Fina killen   


Dålig bild då vi bara mobilkamran!

Av turbo - 9 november 2012 16:40

Solen skiner och jag går upp tidigt och jag har hunnit med en hel del.



Först vart det en kall men härlig morgon promenad innan det bar av till Uppsala BK.


 


Efter träningen på klubben som gick otroligt bra!

Hittade jag Turbo lite trött.


Sen tog jag med system kamran ut i solen.


 


Det var en riktigt fin frost dag.   


 


Våran fina kille i höst solen!   

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards