Turbo

Alla inlägg under april 2012

Av turbo - 25 april 2012 20:00


Här kommer några bilder från dagens träning.



Turbo väntar på komando till rutan.   


  

Rutan funkade fint rakt ut och stanar  


  


Och självklart massa lek och bus.   

Av turbo - 22 april 2012 17:00

  Seg uppdatering men nu har jag entligen tagit mig i kragen och lagt över bilderna från telen till datan.


 


Jag var för någon vecka sedan vill min snälla vän Jehnie som fixade naglarna till mig.

Mén verkar som att jag har för snälla naglar.

För att dom ska sitta kvar, sen kan jag inte det här med och träna hund och ha naglar  




Husse har även klättrat på taken och fixat våran tv-antenn.   


    


Turbo sitter och lysnar på när Husse fick igång tutan på jänkaren.

Och undrade varför väggen låter så konstigt .


Liten kort uppdatering.

Ska försöka blogga om träningen.




Av turbo - 19 april 2012 18:15

Nu börjar det kännas som vår Solen skiner och Blommorna börjar titta fram hittade vitsippor på jobbet.


 


Och även en liten maskros    

Av turbo - 13 april 2012 14:53

Nu har vi entligen fått tillbaka våran data hemma så nu kanske det ska bloggas lite oftare igen.

Vi har tränat lite lydnad sen sist och det flytter på.

Ska nog ta och anmäla mig till en tävling så man har något drag att träna till   

Just nu har jag en väldig längtan efter sommaren.

Med bad och värmen och härliga kvällar.


 

Av turbo - 4 april 2012 14:50

Vi har varit en hel del med Jehnie, Niklas och deras son Colin.

Det är mycket trevligt och umgås.


Turbo och Colin Myser med varandra i mörkt hörn   


   


Colin skulle gå över Turbo och ramlade och satte sig på. (det är Kärlek)


Ursäkta bild kvaliten men det är från mobil kamra.

Nu ska jag ta det lite lugnt, Får ju inte göra så mycket men hoppas på att bli bra snart.   

Av turbo - 3 april 2012 14:45

Ja så var man hemma igen, Pga ont i ryggen.

Vart påkörd av en stadsjeep bakifrån i går, men har vart på rönken och läkaren sa att det verkar gått rätt bra.

Men vart hemma och vila några dagar då det verker.  

Turbo hoppar och leker så verkar inte vara något fel på honom heller. Skönt.



 



Krockad bil som ska bli lagad snart tror jag.   


Så det blev och åka xc 70 till Elmia i stället 

Av turbo - 1 april 2012 19:45

Idag har jag haft en härlig dag och det behövdes.

Ut i skog och mark svävade vi bland fågelkvitter och skogar.

Vi utnytjade Saras Jul och Födelsdagspresent. Vi åkte till Kimsta islandshästar För att rida på härlig tur.


 


Det var underbart och sitta där på ryggen igen. Det hoppas jag vi snart gör om för visst var det kul?

Dom är inte så illa som man tror det finns mycket i dessa små djur.


 


Fina små hästar som väntar medans vi fikar ute i skogen efter halva ritten.     


Nu blir det lite fredagsmys med semla   

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards