Turbo

Alla inlägg under juli 2011

Av turbo - 24 juli 2011 12:23

Ja så var det dags för tävling igen i fredags.   

Det var varmt och kvaft och han kändes seg men vi klarade oss igenom med 164 poäng och ett 1 pris i handen i alla fall vilket var skoj.  


Platsliggande: 10

Fritt följ: 6.5, Han var inte alls med i början men i slutat vart han bättre.

Läggande: 8.5

Inkallning med ställande: 6.5

Sändande med ställande: 7.0

Apportering: 9

Fritt hopp över hinder: 8.5

Fjärrdirigering: 9

Helhetsintryck: 9


Finns lite och slipa på men det gör det alltid så nu får vi planera in ny tävling   


     


Jag kan när jag vill   

Av turbo - 18 juli 2011 06:26

Humm... Sitter och funderar, vi har en liten svaka i våran lydnadsträning så funderar på om vi ska tävla eller inte men kanske ska göra det bara för att få lite under fötterna och så får det gå som det går, ska väl fundera på och åka och träna där en snabbis någon dag i veckan, sen får han vila, och sen bara ut och köra ja jag vet inte tål och tänkas på.   


Ett kort inlägg men får se om jag orkar blogga senare. hej så länge.


 

Av turbo - 10 juli 2011 21:15

 


I helgen tog vi bilen till västerås och hade en otroligt härlig helg, Solen sken redan tidigt på morgonen, tur att vi var på marknaden tidigt för hundarnas skull.

Men det var underbart väder men härliga bilar trevligt folk å en kanon dag 



  

Hundara hade sina burar att ligga i efter en varm dag på marknaden men jag tror dom tyckte det var jätte skönt att ligga i skuggan och sova.   


Det var mycket liv och rörelse hela dagen och natten, turbo är ju rätt van men han vart endå väldigt nöjd.

Simba fick en bra dag med miljötränoing och mycket folk som kom och gick. Och vart mycket nöjd han med på hemresan, och lagom trött till deras semester.   



Bad

Av turbo - 6 juli 2011 07:26

Träningen går framåt och tävling inbokat vi får väl se hur det går, Först ska vi åka på lite bilutställningar och ha det skönt i helgen   





Vi har även tagit oss iväg och badat i helgen men inte jag det var kallt  

Sara och jimmy tog där imot ett dop. Tillsammans med hundarna.    


   


Turbo har full koll på alla   



Simba vill också ha lite vattenmelon.  

Nu simmar han också efter lite träning    


Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards