Turbo

Alla inlägg under januari 2013

Av turbo - 30 januari 2013 20:36

Det är tö väder ute och inte alls kul.   

Det blir halt och jobbigt att både träna och gå.

kan träna lite i den djupa snön som finns.


Hoppas att det töar bort snabbt vill ut och cykla och promenera.

Är rätt less på snön just nu.

Vill ha sol,värme och härlig skog.   


Tränar på dom här dagarna snön låg lite fint på vägen.


Fint rutt skick.

Minskade storleken lite men han är så duktig ändå.



Snart är det dags för årets första tävling.

hoppas det inte är is gata bra.

Ska ta mig i väg och träna lite på plan kanske nästa vecka?

Ha det så fint.     

Av turbo - 25 januari 2013 14:35

Jag har haft lite tråkigt

Så jag tog en tur till mamma med min sy maskin.



Det vart ett fint fleecetäcke med reflex.

Och jag vart riktigt nöjd.


 


Skjälvklart var ju Turbo tvungen och pröva det.

Tycker det sitter bra för att vara första gången.   


Av turbo - 25 januari 2013 14:21

Tiden räcker inte till för att blogga riktigt.

Då det renoveras hemma en del.

Så en liten bild sammanfattning av dagarna.


 


Nyduschad och busig kille han brukar alltid busa lite efter dusch.



Njuter av solen när det är så himla kallt ute så då tar man gästsängen där solen finns.     



Äntligen lite varmare ute i solen och så är det härligt ute.

   Då han vi med en liten träning också.

Och han kommer ihåg mycket bra.   


 


Jag har även testat min julklapp jag fick av min syster och den är så bra.

Längtar redan till äpplerna i trädgården   


Av turbo - 10 januari 2013 20:08

Ja dagarna bara rullar iväg och allt går så fort.
Snart är sommaren här igen och inget inne kommer hinnas med. Så vi har funderat ett tag på att göra om vardagsrummet och i dag flyttade vi ner tv och Turbo förstår inte riktigt en men snart så.


Turbo hittade i alla fall sin plats haha

Av turbo - 7 januari 2013 06:21

Livet rullar på och tiden bara rusar iväg.

Nu har redan år 2012 passerat för oss.

och vi har nått några av våra mål.

Turbo och jag tog vårat första pris i lydnadsklass tre och är nu uppflyttade till elit.

Men vilken tur att man kan träna elit och tävla i klass tre.   


Året som kommer får vissa och se vad som händer.

Vi Funderar på att starta eliten med det bror ju helt på hur klass tre går då målet är ett LP även där.

Sen är det funderingar på att starta i viltspår.

men det kräver nog lite planering men vi får se   


Just nu tränar vi rätt mycket inomhus.

Men planen är väl och komma ut med träningskamraterna igen.

Man är lite lat på vintern då det är mörkt och halt.


 

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards