Turbo

Alla inlägg under december 2011

Av turbo - 22 december 2011 10:45




Turbo vill hälsa


GOD JUL!!    


 



Även fast han saknar lite mer snö och några minusgrader.   

Av turbo - 17 december 2011 20:40

Lördag och träning godis och trevligt folk.


Helgen bara springer iväg igår gjorde jag lite fint här hemma och fixade och donade.


Idag har jag inte gjort så jätte mycket tvättat,

Sen kom sara och hennes fina hund simba på besök och vi tog oss i kragen och tränade lite, och promenerade i snön/slasket som vi fått idag. Hoppas det kunde stannat.   


Jimmy har även varit duktig och gjort lite torkat vildsvins hjärta åt hunden,

Vi får sen vad han tycker om det men tror han kommer tycka det är gott.   


Nu blir det lördagsmys och sen se vad kvällen leder till.   


 

Av turbo - 16 december 2011 12:20

Just nu har jag inte så jätte mycket och blogga om,

Träningen går framåt håller på och tränar in det nya in för lydnadsklass 3.

Men det blir nycket inomhus träning just nu eftersom vi bor på landet och det är mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när jag kommer hem, och blött och slaskigt. Var är SNÖN?


Fast för några dagar sen eller om det var förra veckan så hade vi faktiskt lite snö hemma.   


 


Turbo tyckte det var jätte härligt.


Angelica? Sugen på och ha våran pysel och fika kväll efter jul nyår?

Och jag har hittat det vi ska ha det blir perfekt   


Av turbo - 14 december 2011 16:45

I helgen som var tog vi och åkte till stora sthlm hundmässa, Vi hittade en del små saker som är bra och ha, och lite bara för att unna sig något   


Åkte ditt och träffade goda vänner och hade en jätte trevlig dag tack för det,


Det vart:
3 fällar

1 agria täcke

1 termometer till hunden

Hundkex

Och Nya hundgrindar och mellanväg till bilden   



Men dom kommer tyvärr inte fören i februari men det går nog fort ska du se.


Sen Vart det till att fira andreas och det var en trevlig kväll.   

Av turbo - 6 december 2011 07:43

JAA! men hur länge stannar den?

Förra söndagen kom det med snö men dan stanade ju knappt en dag.

Det blir så mycket ljusare och härligare känsla ute.

Skulle i alla fall vara skönt med en vit jul.


Igår tog vi oss ner på brukshundsklubben igen, det var ett tag sen vi har mest trännat nya moment här hemma, men vi körde rutan och hopp över hinder och fria följet med lite förflytningar.

Han var riktigt duktig,    Det var frost på gräset och solen lyste. Synd att man inte hade någon som kunde ta kort.

Är riktigt dålig mer kamran man ska försöka bättre mig som jag sakt länge.


Kanske få jimmy med mig och filma och ta kort vid träning eller hitta någon annan som ställer upp.   


Nu ska jag snart bara det blir lite ljusare promenera lite i snön.   


Ha det bra, Ni får klaga på att jag är dålig bloggare.


 


Hittade en bild från en långpromenad från förra vintern lite skillnad på snö och snö.   



Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards