Turbo

Alla inlägg under februari 2013

Sol

Av turbo - 27 februari 2013 18:30

Jag vet att jar har lite dålig fantasi.

Vart samma låt på filmen jag gjorde idag men det fick bli så.

Vi har inte lagt in någon musik på datan så tager vad man har.


Det är nästan lite vår väder ute.

Men jag har snorrig näsa och halsont så inga härliga promender här inte.

Men orkade i alla fall träna en liten stund idag.   



 





 

Vi njuter även av solen idag   


Någon som njuter lika mycket som sin matte.       




 

Av turbo - 27 februari 2013 12:15


Igår var vi och simmade igen.

Turbo tycker det är lite jobbigt men riktigt skoj.

Dom tycker det går framåt och det är härligt och höra.

Så det är bara och fortsätta.



Vi håller på och lägger golv i vardagsrummet.

Och självklart ska Turbo vara med i renoveringen.

Men vet inte riktigt om han hjälper till så mycket    

Av turbo - 21 februari 2013 21:30

Tiden går för fort i dag fyller Turbo hela 4år!

Stora killen!!



Vi hade tur en sån dag som denna så tittade till ock med solen fram.  


     


Det vart ett litet kalas och godsaker.   

Turbo har en rolig teknik till han kom på att man kan hålla i den   

Av turbo - 20 februari 2013 07:49

 I måndags var jag och hämtade betty.

Det var dags för deras årliga vaccination.

Och jag har tagit på mig det ansvaret för att det blir gjort.


 


Duktiga hundar som väntar på att dom ska komma.


I går vart det en vända till uppsala hundsim.

Turbo har fått ett sim kort där   

Och han är jätte duktig tycker det är lite jobbigt med kul   

 


Ny badad och fin.

Ha en härlig dag.   




Av turbo - 18 februari 2013 07:18

Jag har inte varit så mycket för att göra vidio men nu har jag försökt.

Och redigera lite och så.


Inte bästa kvaliten men det var mer ett test om det skulle fungera.

Vi tränar på tekniken och farten får komma senare.   



 

Tycker den vart rätt okej.   

Av turbo - 12 februari 2013 07:03

Turbo och jag har vunnit prova på sim och känna igenom hunden.

Så igår tog jag mig i kragen och åkte ditt.

Jimmy var med så det var intressant och kolla vad det var.

Det var riktigt kul och lärorikt.

Turbo hade lite spänningar tyckte dom.


Så nu vart det ett 10 klipp kort och vi ska tillbaka på Tisdag som det ser ut.   

Men turbo tyckte det var lite konstigt med en pool men efter att tag släppte det och det gick riktigt bra.   


 


Det går riktigt bra han är duktig våran fina kille   

Av turbo - 11 februari 2013 07:03

Så var det dags för tävling ingen och ja vad ska man säga,

Det var snö och blåsigt.

Jag drog start Nr 1 och där har vi aldrig startat som   


Sitt i grupp: 10

Platsen: 10

Fria följet: 7

Sättande: 8

inkallning: 6

Rutan: 5

Hopp apport: 7,5

Metall: 7,5

Vittring: 7

Fjärren: 8

Helhet: 7


Jag tyckte inte alls Turbo var med.

Så det vart mycket dubbelkommando.

Men är ändå nöjd med betygen nu väntas träning.

Då det är lite svårt och ändra saker en vecka innan.   

Det leder till en 5 placerin med ett 2 pris i alla fall   


 


Hade i alla fall en väldigt nöjd hund när vi kom hem.

Han snarkade gott.   





Av turbo - 6 februari 2013 11:26

Vi renoverar för fullt här hemma måste ju ha något och göra om dagarna.

Så mitt jobb dom senaste dagarna har varit att slipa och slipa.   


Men nu är det nog gasnaka bra.

Kanske bara ska lägga på lite spackal till med det får han göra sen.

Jag är inte så duktig på just det.


Längtar till det blir klart .

Så jag kan byta julgardiner  

Och få bort all slip dam som lägger över allt   


I allt renoverande så hinner jag med härliga promenade med Turbo



Bus i snöovädret    


Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards