Turbo

Alla inlägg under februari 2012

Av turbo - 27 februari 2012 07:41

Helgerna bara rusar förbi man hinner inte ens blinka så är det måndag igen. Men vi har haft ganska fullbokad helg.


i fredags kom först mamma och pappa förbi och åt mat, Turbo tycker dom luktar väldigt gått då Betty har fått för sig att börja löpa. Sen när dom åkte hem så tittade johan och michan förbi det var mycket trevligt.


Lördag så var vi uppe rätt tidigt tränade lite hund så han kunde vara någorlunda trött då vi skulle till Js mormor som fyllt 80 och äta lite lunch. på kvällen tittade Jehnie, Niklas och Colin förbi det var riktigt trevligt och se er igen  


Söndag tillbringade vi till och fixa en hel del saker här hemma. Blir till och fortsätta i veckan.


   


Vi tränar på en hel del i lydnaden och mycket går framåt och faller på plats.

Det som inte riktigt faller på plats är fjärren.

Men har hört att det bara är och nötta och inte ta det för fort. Kan hoppas att det faller på plats snart.


Har ni några tips tar jag tacksamt imot det.  


Nu ska vi träna lite inomhus innan vi åker till jobbet, Det är såå halt ute.



Av turbo - 24 februari 2012 07:54

Efter några tråkiga dagar sedan vi kom hem, så kom det en otroligt härlig dag med vårkänslor igår.

Jag bara njöt och vart mycket piggare i hela dagen och orkat träna mycket mer.




   Jag är ibland väldigt glad att jag har det jobbet jag har.


 


Turbo njuter av den härliga vårsolen på en promenad på jobbet   

Av turbo - 22 februari 2012 12:45

Nu är vi alla hemma och har kommit in i vardagen lite mer ordentligt.

Jag och Jimmy har varit i Thailand i 3 vecker och det har varit underbart härligt att komma till värmen och bara ta det lugnt och ha det skönt tillsammans.   


 


Det var riktigt härligt och bara kunna ligga på stranden och inte alls känna någon stress.

Lägger upp någon bild då datan har gått sönder så bilderna ligger kvar i kamran.


Turbo har varit hos våra härliga hundvakter som har gjort ett jätte bra jobb med honom.

Han kommer säkert snart igen.


Men nu är vi hemma igen och ska dra igång träningen igen. vi har båda haft lite vinter vila.

Så tränat lite stadga och attityd i några moment en så länge,


Så passen blir nog bara bättre och bättre, Ska försöka bli bättre på att uppdatera här med bilder och filmer.

Svårt och träna och filma samtidigt bara   


Hoppas ni andra har haft det bra här hemma nu är det jätte tråkgit väder ute, Jag vill ha vår!!



Av turbo - 21 februari 2012 06:32

Grattis Turbo på 3års dagen.


 

Presentation


Hej och Välkommna!!
Den här Bloggen handlar om min familj och Hunden Turbo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards